joi, 18 iulie 2013

Uite ca am plagiat si eu

Nu o luati ca un gest de solidaritate cu "primul plagiator al tarii", e doar auto-demascare. Context: articol scris in contra-timp pentru Romania libera, dupa o zi grea. Metoda: trei propozitii de la final, partea de background , au fost "imprumutate" de la Hotnews.Mi-ar fi luat inca 5 minute pentru a rescrie informatia care era oricum publica (posibil chiar pe filiera Mediafax), dar mi-a scapat din viteza si n-au mai aparut nici macar ghilimele si sursa. Din fericire, articolul n-a trecut la o privire atenta a unuia dintre redactorii-sefi adjuncti al Romaniei libere, n-a mai fost publicat, nici macar pe net, asa ca n-am martori din afara redactiei (trebuie deci sa fiu crezut pe cuvant). Dar faptul s-a petrecut, e consumat, greseala e greu de justificat iar asumarea ei face bine la ego. Asa ca, fie si chiar tardiv, scuze Hotnews, scuze "I.C" (asta era semnatura autorului plagiat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu