miercuri, 16 septembrie 2015

Marketing pentru tubul de hârtie igienică

Cât de obositor poate fi să duci la coșul de gunoiul tubul rămas după consumarea unui sul de hârtie igienică?
O marcă bine cunoscută de hârtie igienică de calitate se promovează la TV cu o găselniță de marketing: nu mai trebuie să duci tubul consumat la coș, e suficient să-l arunci în WC și acesta se dizolvă! Iar pentru acest beneficiu plătești de peste două ori valoarea unui sul de hârtie de la concurență, mă rog, de la majoritatea firmelor concurente. E justificat?
Fiecare răspunde cum vrea și cum îl ține buzunarul iar pretextul pentru acest articol este versatilitatea noilor cârlige de marketing. Pentru a te determina să plătești mai mult, îți oferimi facilități în plus. Câtă nevoie ai însă de acestea?
Păi, câtă nevoie ai de ecran 4K pe mobil? Nu e cam meschin micul ecran al telefonului, chiar și de 5 inch fiind acesta? Nu e obositor să te uiți la filme pe mobil, indiferent de rezoluția ecranului? Experiența de vizionare e oricum șchioapă pe un ecran așa mic...
Câtă nevoie ai de internet 4G? Providerii au profitat pentru a scumpi abonamentele cu internet mai “iute” dar, totuși, chiar contează să deschizi pagini cu fracțiuni de secundă mai repede? Ce, suntem toți jucători la bursă și vânăm oportunități contra-cronometru, e în fiecare zi Black Friday cu promoții epuizabile în câteva secunde de la deschiderea magazinelor virtuale?
Până la urmă, succesul acestor campanii de marketing pentru servicii adiționale e dat de apetitul bine stimulat al consumatorilor pentru ultimele noutăți. Emisiuni TV, site-uri de profil le scot în evidență și le ridică în slăvi. Cel mai înțelept mod de a te raporta la acestea este să amâni achiziția și să-ți imaginezi care ar fi experiența de utilizare și starea de bine general după câteva săptămâni de la deschiderea portofelului. Parcă nu mai e la fel de “cool”, nu?

Un comentariu:

  1. http://totb.ro/video-femeia-care-traieste-in-afara-retelelor-de-consum-de-30-de-ani/?ref=yfp

    RăspundețiȘtergere